maanantai 17. huhtikuuta 2017

Fairya peliin

Nyt mä tajusin, miks mä olen " rehevä" Tietysi, kun mä aina välillä, kun pesen hiuksia, niin lääpin sillä shampoolla itseäni. Se on sellasta tuuheuttavaa, joka antaa volyymiä. Se on nyt kyllä kaikki saippua millä roppaa pesee vaihdettava fairyyn, kun se vie rasvan mennessään. Josko multakin lähtis tuosta ympäriltä jokunen kilo ;) 

Kevät yrittää tulla meillekin, vaikkakin hitaasti. Huomena lähden pienelle reissulle :) Aurinkoista viikkoa

Onnelliist voimiist!

5 kommenttia:

  1. Voi kiitos kiitos kiitos ideasta, siitä Fairyn rasvanpoistosta, kyllä tuli tämä tieto tarpeeseen! Rasvatonta kevättä!

    VastaaPoista
  2. Tämä vinkki menee kokeiluun, kiitos!!

    VastaaPoista
  3. Tehoaisikohan tuo konsti minuunkin? :-)

    VastaaPoista
  4. Nyt kuule keksit ihan Pirkka-idean! Lähtee heti tiskaamaan vatsan kohtaa :)

    VastaaPoista
  5. Vau, minkä hienon vinkin annoitkin!!
    Nyt heti aamulla kokeileen, jippii, mä laihdun!

    VastaaPoista