sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Livohka

Nyt ollaa Livohkassa, Posiolla. Ilma on kuin morsia. Eilen illalla näky vähän revontuliakin, mutta vaatimattoman vaaleita. Ei mun puhelimella kyllä niistä ois kuvia saanutkaan. 

Aamulla lähdettiin kiertää Autiosaarta. Mistkalla oli miljoona seittiä.

Vesi on niin kirkasta. Ei varmaan oo tietookaan sinilevästä.
Aaltojen muovaamaa

Piitsillä. Vesi on kyllä aika raikasta. En mä tästä kyllä lähtenyt uimaan. 
Luonnon rauhaa
Aurinkoisia päiviä ja Onnelliist voimiist


10 kommenttia:

  1. Minä olisin tuossa jo järvessä :D

    VastaaPoista
  2. Ooh, miten ihanan kirkasta vettä! Menen Rantiksen seuraksi uimaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta en tuosta rannalta :) Aika raitista on vesi + 12 Ihana hiekkaranta on siinäkin, mistä uimaan mennää.

      Poista
  3. Minä olen tykännyt uida saunaranssa Livohkassa käydessä. Vaikka tuo biitsikin on ihan hyvä uintipaikka.
    Oletko tykännyt Livohkasta? Minä olen käynyt siellä usean kerran, usein vain kahden yön reissulla. Verkot veteen ja kalaakin on tullut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime kesänä oltiin viikko ja nyt neljä yötä. Tykätään paikasta, vaikka onkin vähän kulahtanut. Kaikki toimii kuitenkin.

      Poista
  4. Onpas upea ranta ja kirkasta vettä.

    VastaaPoista
  5. Upea kuva tuo kakkonen. Livon kultaista hiekkaa aaltojen muovailemana.

    VastaaPoista