keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Laiskotellessa

Tässä laiskotellessa oon tehnyt näitä Sytomyssyjä muutaman. Malli on tuolta Dropsista.

Herää vaan kysymys. Missä hitossa mä oon silloin ollut, kun luovan lahjoja on jaettu? Oikein kateeksi käy, kun näkee mitä toiset osaa ja taitaa, niin kun TiiQ tuolla blogissaan.

Onneksi meillä ei oo ollut ukkosia, vaikka jonkun matkan päässä jyriseekin. Pysyis vaan poissa meidän kohdalta. Varmaan se Luoja ymmärtää, että mä pelkään :)

Lämmintä ja onnellista keskiviikkoa. Mä lähden kirjastoon.
Nähjää!

3 kommenttia:

  1. Mikäs on laiskotellessa, kun noin nättejä myssyjä syntyy siinä ohessa ;)
    Ja ukkoset saisi pysyä jossain meren päällä, en niitä tännekään yhtään kaipaa....

    VastaaPoista
  2. Nätti myssy, jonka tekoon on kyllä taitoa tarvittu. Meidän seudun ukkonen on kiertänyt nätisti sen verran kaukaa, että muutaman kerran on ollut kaukaista kumua. Ukkonen herättää kyllä kunnioitusta.

    VastaaPoista
  3. No.. syntyipä kauniita myssyjä laiskotellessa ja monelle tarpeellisia.

    VastaaPoista