tiistai 24. kesäkuuta 2014

Onneksi sataa.

Aamulla, kun oli poutaa istutin vielä taimia, mitä olen siemenestä kasvattanut. Aika pieniä olivat. Saas nähdä ehtivätkö ikinä kukkia? No se on sen ajan murhe. Yritetty kuitenkin on.

Hyvä että sataa, voi hyvällä omallatunnolla katsella snuukeria telkasta ja lukea.
Tästä tykkäsin kovasti. Olen lukenut  tältä kirjailijalta myös Majakanvartija ja sekin oli minusta kivaa, joutusaa luettavaa.
Rönkään olin tosi pettynyt. Edelliset, mitä oon lukenut ovat olleet ihan hyviä. Nyt on vissiin aihe niin kaluttu, että ei enää... Onneksi tää olikin viimeinen Kärppä
Muuten on ihan hyvä kirjoittaja. Toivottavasti keksii uuden raikkaamman aiheen. Voiko murhista niin sanoa? Sanotaan sitten vaikka, verisemmän.
Tämä "Viimeinen saamelainen" oli hyvä. Eniten kai viehätti se ympäristö, missä kaikki tapahtui. Suosittelen.
Ihan kiva, kun on satanut, vaan nyt on kirjat luettu, niin vois alkaa taas aurinko paistaa. Ne Snuukerit kyllä jatkuu, että en taidakaan vielä toivoa sateiden loppumista :)

9 kommenttia:

  1. Sulle osui mukavasti, kun pistit lukuvaihteen päälle sateiden ajaksi.
    Omat lukemiseni odottavat inspistä, ehkä minä vain odotan pohjoistuulen kääntymistä johonkin muuhun suuntaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näyttää sille, että sitä saat odottaa tovin :(

      Poista
  2. Sadetta ja koleaa säätä on tosiaan pidellyt. Itsekin olen nyt Suomessa, joten toivoisin kyllä lämpimämpää säätä. Olisi kiva lueskella laiturinnokassa vaikkapa! Vielä ei ole tarennut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kurjaa teille, jotka tuutte tänne viettää kesää :( Kuitenkin varmaan pääasia on ystävät ja sukulaiset. Toki samaan rahaan vois olla lämmintä.

      Poista
  3. Sdesäällä lukeminen maistuu. Minulla on menossa Keplerin Paganini ja paholainen. Järkäle, mutta koukuttava.

    VastaaPoista
  4. Mä kanssa luen Läckbergiä! Anna Janssonia, hitsit, niitä on muitakin hyviä, kun vain muisti pelaisi. Ja luin Varistytön (Erik Axl Sund), ja tykkäsin ja nyt olen jo varannut vielä ilmestymättömätkin samaan sarjaan kuuluvat 2 kirjaa!!! Suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy laittaa tuo puhelimen muistiin. Muuten en kyl muista.

      Poista
    2. Kummastakin varausjonoa kaikista kirjoista :(

      Poista