maanantai 2. joulukuuta 2013

Joululahjoja

Kerrankin mä olen ajoissa noiden joululahjojen kanssa. Mä oon kolmet sukat kutonnut. Kun mulla ei oo, kun kaksi jalkaa, niin niitä yksiä ei oo kuvassa ;) Ne on kyl ihan tavalliset siniset. Noi vaaleensiniset on siitä sukkakirjasta. Meinas tulla aika paljon syntiä, vaikka onkin helppomalli. Toivottavasti saaja tykkää.

Muutenkin oon tehnyt sellaista, mitä ei normaalisti tee. Leivon Hannatädin pipareita! Mä oon pyrkinnyt välttämään tuota leipomista kaikkinensa, kun mulla ei oo sitte mitään tolkkua sen syömisen kanssa. No nyt on leivottu ja kyllä on syötykin. Kait sitä kerran kesässä voi vaikka leipoakin ;)
Mukavaa ja aurinkoista viikkoa kaiklle kanssa kukijoille.

3 kommenttia:

  1. Kiva, että löytyy muitakin, joilta myös omien leipomusten syöminen onnistuu.

    VastaaPoista
  2. Parempi olla lahjanteon suhteen ajoissa, ettei kiireeksi pääse. Pistitkö pipareita jemmaan, vai jo tuli syötyä? Sitten pitää leipoa uusia.

    VastaaPoista
  3. Mäkin tykkään leipomisesta mutta annan aina herkut heti pois ettei tule itse syötyä;D
    Nätit sukat!

    VastaaPoista