lauantai 28. heinäkuuta 2012

Se kesä tuli

Se kesä tuli vihdoinkin. Eilen oli +27 ja tänäänkin +26, et hyvin tarkenee.

 Saunaremontti on todella vaiheessa. Entinen poikaystä ahkerasti puurtaa ja purkaa. Pesuhuone näytää nyt tällaiselle. Kovasti on pelkistettyä :)
Muurari kävi laittamassa laatat paikalleen, sekä pesuhuoneeseen
Että saunan puolelle.
Pukuhuonekin on täysin täys ;)
Se siitä rempasta. Palataan asiaan, kun kaikki on kunnossa.
Juulikärhö kukkii komeesit.
Täs on kahta eri kärhöö, nyt en kyllä nimiä muista.
Piilu on joka vuosi niin upee.
Tälläiselle näyttää nyt mun valkoinen kukkapenkki.
Viettäkää leppoisaa lauantaita.

7 kommenttia:

  1. Ahas, sinä uudistat pesutilojasi (tietty yhdessä) Tulee hienostunutta jälkeä, siellä on mukava viettää kylpy-iltoja.
    Kesä tuli tännekin ja hillat kypsyy, poimitaan jos jokunen marja löytyy.
    Kauniit kukkaset koristavat seinustoita, en tiedä minkään nimeä, mutta ei kai se liene synti :)

    VastaaPoista
  2. Kaunis valkoinen kukkapenkki ja ihanat kärhöt! Juu tuossa pesuhuoneessa on sellaista rouheampaa country-meininkiä ;-) Kivat laatat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Odotukset ainakin tuosta penkistä ovt korkeella :) Tuntuu olevan noi laatat nyt kovasti huutoa.

      Poista
  3. Hienosti etenee teidän remppa. Minä nautin tänään riippukeinussa olosta jonka poika osti ja pääsin kokeilemaan, melkein joen päällä, voisi polskahtaa kun keikauttaisi ;-) Lämmintä on ihana kesäpäivä, vesikin +23.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi voi minäkin tahtoisin riippukeinun, mutta kun meidän tontilla ei oo sellaisia puita, mihin sen sais kii.

      Poista
  4. Komia sauna ja pesutilat! Mä oon oppinu vasta tänä kesänä ymmärtämään kärhöjen päälle. Meidän kaupunki on satsannut paljon puistojen istutuksiin ja rakenntamiseen. Niinpä mun ja Allin lenkkipolku kulkjee näiden ihanien puistoalueiden läpi. Aivan meidän kotia vastapäätä, pikkusen joen toisella puolella on puisto kärhöille. Niiden juurelle on tänäkesänä laitettu nimikyltti ja ne kukoistava hienosti. Kärhö oli mulle aikaisemmin vieras ja vaikeasti kasvatettava laji, mutta nyt oon ajatellu, että voisin laittaa sitä omalle terassillekkin koristeeksi.

    VastaaPoista